Vitesse slaat weer toe: alle transfers sinds teruggekregen proflicentie op een rij

Vitesse is weer springlevend. De club uit Arnhem kreeg gedurende het seizoen 2025/26 zijn proflicentie terug en sindsdien kwamen er al een aantal spelers naar de club. VoetbalNieuws.nl zet ze voor je op een rijtje.
Toen de proflicentie van Vitesse werd afgepakt, kozen vele spelers eieren voor hun geld door de club op gegronde wijze transfervrij te verlaten. Toen de Arnhemmers te horen kregen dat zij alsnog een profclub zijn, werden er de nodige versterkingen binnengehaald.
Daar is Solomon Bonnah het laatste voorbeeld van. De rechtsback werd op woensdag 25 september aangekondigd door Vitesse. Hij komt over van Austria Klagenfurt, een club op het tweede niveau van Oostenrijk.
Wie gingen Bonnah voor?
Valon Zumberi (Hamburg)
Ricardo-Felipe Schwarz (Werder Bremen)
Moustafa Moustafa (Borussia Mönchengladbach)
Hugo Lacroix (Borussia Mönchengladbach)
Naoufal Bannis (zonder club)
Marco Schikora (zonder club)
Elias Huth (zonder club)
Nathan Markelo (zonder club)
Michel Driezen (zonder club)
Maximilian Büll (zonder club)
Connor van den Berg (zonder club)









