AD: uitgesloten dat Timber contract nog voor 2 september verlengt bij Feyenoord

Dat Quinten Timber nog voor het sluiten van de transferdeadline zijn handtekening onder een nieuw contract zet bij Feyenoord, is uitgesloten. Dat meldt het Algemeen Dagblad vrijdag.
Het verhaal is bekend. Het contract van Timber loopt in de zomer van 2026 af en dus zou hij indien hij deze zomer niet verkocht wordt aan een club gratis opgepikt kunnen worden door andere clubs. De Oranje-international zou wel een stap naar een mooie club willen maken, klinkt het. En dus wacht hij af.
'De strategie is simpel: Timber en zijn zaakwaarnemers van Forza Sports Group wachten af of er een droomclub langskomt. Gebeurt dat niet, dan wordt de situatie opnieuw bekeken', aldus het AD. 'Dit roept een logische vraag op: waarom zouden clubs wachten tot volgende zomer, als hij door zijn contractsituatie juist nú relatief goedkoop is op te halen? Dit is het moment voor iemand die een stap wil zetten.'
Voor 2 september komt er dus in ieder geval geen handtekening onder een nieuw contract in De Kuip. Mogelijk dus wel elders, of in een later stadium alsnog in Rotterdam. In de wandelgangen wordt Timber in verband gebracht met clubs als Bayer Leverkusen en West Ham United. Concrete aanbiedingen zijn er echter nog niet.









