Dit zegt Zerrouki over zijn terugkeer van Feyenoord naar FC Twente

Ramiz Zerrouki is terug op het oude nest. FC Twente huurt de middenvelder voor één seizoen van Feyenoord, waar de middenvelder niet uit de verf kwam. Dit is wat Zerrouki te zeggen heeft over zijn stap.
Feyenoord nam Zerrouki twee seizoenen geleden nog over van de Tukkers, maar het was geen geslaagd huwelijk. "Ik ben hier twee jaar geleden vertrokken, dan ga je er niet vanuit dat je nu weer terug bent", begint Zerrouki op de clubkanalen van FC Twente. "Soms gaan dingen zo. FC Twente was nog specifiek op een zoek naar een speler zoals ik. Ik heb daar uiteraard met Jan Streuer en de trainer over gesproken, maar dat duurde niet lang."
"We weten wat we aan elkaar hebben en wat we van elkaar kunnen verwachten. Vanaf het eerste moment had ik het goede, vertrouwde gevoel. Daarom heb ik hiervoor gekozen. Ik ga de thuiswedstrijden weer in De Grolsch Veste spelen, wie had dat gedacht. Ik kijk er in ieder geval enorm naar uit", aldus de Algerijn.









