'Feyenoord laat Van den Berg lopen na onverwachte wending bij Hancko-transfer'

Feyenoord ziet definitief af van de komst van Rav van den Berg. De verdediger van Middlesbrough stond op het punt te tekenen, meldt RTV Rijnmond.
De Rotterdamse club was vergevorderd met Van den Berg, maar na het afketsen van de transfer van Dávid Hancko naar Al-Nassr, is de deal ingetrokken. Hancko blijft nu toch in De Kuip, waardoor de noodzaak voor een extra centrumverdediger vervalt. Volgens RTV Rijnmond stond de deal met Van den Berg al op losse schroeven en is er inmiddels definitief een streep door gezet.
Feyenoord had al een principeakkoord met Middlesbrough over de 21-jarige verdediger. Van den Berg zou snel afreizen naar Rotterdam om de overstap af te ronden. Door de ontwikkelingen rond Hancko heeft Feyenoord echter andere keuzes gemaakt in de defensieve versterkingen.
In plaats van Van den Berg worden Tsuyoshi Watanabe en Jordan Bos wél spoedig medisch gekeurd. Watanabe komt over van KAA Gent en was eigenlijk als vervanger van Hancko gehaald. Bos, afkomstig van KVC Westerlo, vult de linksbackpositie in na het vertrek van Quilindschy Hartman en Hugo Bueno.









