'Feyenoord ziet transfer van Hancko-opvolger gekaapt worden'

'Feyenoord ziet transfer van Hancko-opvolger gekaapt worden'
Praat mee!

Feyenoord dreigt naast Valentin Goméz te grijpen. De verdediger stond op het punt om David Hancko op te volgen bij Feyenoord, maar kiest op het laatste moment toch voor Real Betis, zo meldt ESPN.

Volgens ESPN heeft Vélez Sarsfield het Spaanse bod verkozen boven dat van Feyenoord. De club uit Buenos Aires kreeg van Betis een direct en hoger bod, terwijl Feyenoord met bonussen werkte. De Argentijnse verdediger leek al op weg naar De Kuip, maar vertrekt nu dus waarschijnlijk naar La Liga.

Feyenoord was tot op detailniveau akkoord met Gómez, die met zijn linkervoet perfect in het profiel van de vertrekkende Hancko paste. Alleen de medische keuring stond nog tussen hem en een transfer in. Dat bevestigt ook transferjournalist Matteo Moretto. Vélez gaf de voorkeur aan het directe miljoenenbod van Betis.

Door het mislopen van Gómez moet Feyenoord verder zoeken naar een nieuwe centrale verdediger. Andere namen worden voorlopig nog niet genoemd. Wel lijkt de komst van Gonçalo Borges van FC Porto volgens meerdere media nog wél door te gaan.