Bizot spreekt zich uit na transfer: dit zegt de nieuwe doelman van Aston Villa

Marco Bizot is neergestreken bij Aston Villa en sprak van een 'geweldig gevoel' bij zijn eerste indruk van de club. De doelman komt over van Stade Brest en hoopt in Engeland zijn Premier League-droom waar te maken. VoetbalNieuws zet zijn eerste woorden op een rij.
Wat zegt Bizot over Aston Villa?
Bizot is onder de indruk van de professionaliteit binnen Aston Villa. "Het is een grote club en een droom om op dit niveau te spelen", aldus de 34-jarige sluitpost. Hij roemt het contact met de club de afgelopen weken en noemt dat "het beste dat ik ooit heb meegemaakt". De ervaren keeper speelde eerder in Nederland, België en Frankrijk.
De international van Oranje wil zijn ervaring gebruiken om de jonge doelmannen in de selectie te helpen. "Ik heb veel wedstrijden gespeeld, in meerdere landen. Ik hoop dat ik een positief effect kan hebben op de groep", zegt hij. Bij Villa treft hij landgenoot Donyell Malen, die hem helpt snel te wennen aan zijn nieuwe omgeving. Bizot kijkt uit naar de voorbereiding op het nieuwe seizoen, met onder meer een trip naar de Verenigde Staten. "Ik wil alles geven voor deze club en ben klaar om keihard te werken", benadrukt hij.









